نازک‌ترین تبلت جهان رونمایی شد
بهترین ها را بدانید
نگارش در تاريخ شنبه 11 آبان 1392برچسب:نازکترین,نازک,ترین, توسط اصغر بیگدلی
نازک‌ترین تبلت جهان رونمایی شد/ iPad Air آمد
بالاخره پس از شایعات بسیار، کمپانی اپل دیروز در مراسمی از نازک‌ترین تبلت جهان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، بالاخره پس از شایعات بسیار، کمپانی اپل دیروز در مراسمی از نازک‌ترین تبلت جهان رونمایی کرد. اپل نام این تبلت جدید را «iPad Air» گذاشته است.

 

در مراسم دیروز به جز «آیپد ایر» از دیگر محصولاتی مثل آی‌پد مینی و مک‌بوک جدید نیز رونمایی شد.

 

طبق اظهارات کمپانی اپل، آیپد ایر 20 درصد از مدل پیشین نازک‌تر و ضخامت آن 5/ 7 میلی‌متر است. همچنین وزن این تبلت 469 گرم است. اپل ادعا کرده است که «iPad Air» سبک‌ترین تبلت جهان است.

 

از دیگر خبرهای خوبی که در مراسم دیروز توسط اپل عنوان شد، ارتقا رایگان سیستم عامل‌های مک و موریکس بود. این موضوع اختلاف قیمت‌گذاری و خدمات میان شرکت اپل و مایکروسافت را به نمایش می‌گذارد و این در حالی است که مایکروسافت قیمت نسخه ویندوز 8.1 را حدود 120 یورو اعلام کرده است.

 

اپل

 

تیم کوک در مراسم روز گذشته اعلام کرد که اپل تا کنون 170 میلیون آی‌پد فروخته است. اولین نسخه آی‌پد از اوایل 2010 به بازار آمد. به گفته تیم کوک اکنون 475 هزار اپلیکیشن برای آی‌پد در اپل استور وجود دارد.

 

همچنین اپل قیمت «ipad Air» را با حافظه 8 گیگ 199 دلار، برای حافظه 16 گیگ 299 دلار و برای حافظه 32 گیگ 399 دلار اعلام کرده است.

 

اپل

 

گفته می‌شود کوک نسبت به استیو جابز کم‌تر در مراسم رونمایی محصولات بر صحنه حاضر می‌شود و این کار را بیش‌تر به دیگر همکاران خود می‌سپارد.

 

بر اساس تحلیل متخصصان تکنولوژی وب‌سایت مشابل تیم کوک به طور میانگین تنها 23 درصد زمان آن دسته از مراسم رونمایی اپل را که تا کنون و در زمان مدیر عاملی او برگزار شده بر صحنه حضور داشته است.

 

از دیگر نکات قابل توجه در این مراسم این بود که اپل اعلام کرد برای اولین بار آیپدهای جدید خود را موازی با امریکا در بازارهای چین عرضه خواهد کرد، چرا که چین بزرگترین بازار فروش محصولات اپل می‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: